BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Follow by Email

Thursday, 5 May 2011

CiNta MeLoDy!!!

KEJORA DAN BINTANG dh hbs...hbs jgk cta 2...grm aku tgk JANET,HANIFAH dgn MINAH!!! kejora pon sama lmbab btoi nak brtindak...tp ending dy bleh thn la...hehe...skrg ni ada sinetron baru... CINTA MELODY...mcm best la jgk cta dy..jom la pkt2 tgk.. ni plakon2 dy...

Sunday, 1 May 2011

AF oh AF!!!!!

hua.....grmnya aku!!!! konsert ke-4 RAQIB trkluaq...x adil btoi...raqib 2 dah la best!!! sbb dy la diari akademi fantasian jd heppi ja...dia ni mcm mmbri sinar kbhgian la...ngee~~ pttnya ada org lain yg ptt kluaq...bkn RAQIB... paknil pon kata cm2...ada org lain yg ptt kluaq...tgk paknil pon ckp cm2...msti da mkna di sblk pa yg paknil ckp 2...
 terkjot kot aku dgq pknil umum RAQIB kluaq...sbb undian raqib tnggi la jgk pd psrta lain!!!! nak buat cmna kan AF kan pnoh dgn kezutan!!! eeeee....grm g ni!! mnx2 la da kjtan g!! afundi msok RAQIB!!!
  mybe rzki raqib kat luaq sana g bgs kot...raqib ni srba boleh!!! dy penah jdi johan tlwh quran oo...ton dpn ni RAQIB nak msok imam muda...heheh....ok pa...nnti da imam muda yg pndai nynyi,main gitar,menari mnuju pncak..hehe..pa pon RAQIB terbaik wok!!!! aku always support RAQIB!!! wlaupun terkluaq ttp terbaik....





                        RAQIB!!!!RAQIB!!!!RAQIB!!!!RAQIB!!!!!RAQIB!!!!!

Tuesday, 19 April 2011

KeJoRa OHH KeJoRa!!

hmm...skrang ni aku dmm INDON lor..hehe..smua cta indon aku layan.. paling aku lyan cta KEJORA DAN BINTANG!! heheh..slalu gak la kna mrepek sbb tgk tv time maghrib..cta ni kan dari koi 6.30 smpai 7.30..tp buat pkk ja tlnga kna crmah 5 mnt dgn abah..best ooo cta kejora ngan bintang ni..spa x tgk cpt2 la mlbtkan diri tgk cta ni...bagi sapa2 yg x lrt dah nak tnggu cta ni hbs aku dah post vdeo kejora ngan bintang episod akhir...tgk lor..hehe...best gak la ending dy..

KeJoRa DaN BiNtAnG EPISOD AKHIR!!!

Sunday, 17 April 2011

RaHsiA Di SeBaLik TuLiSaNNN

      ALLOw!!!                              aku nak kongsi sket la psai tlisan ni...stiap orang kan msti tlsan beza-beza... aku tgk tlisan kwan 2 aku pon mcm2 jns...ada kck2,ada bsq2,ada bulat,pnjang2...rpnya ada rahsia di sebalik bntuk tlisan ni...Dipercayai, melalui tulisan juga kita boleh belajar mengenali diri seseorang....jom2 aku nak kongsi sket la rahsia disebalik bntuk tlisan ni!!!


[Tulisan berubah-ubah]
Ada orang yang bentuk tulisannya tidak pernah berubah-ubah sejak dari dulu lagi. Ha..itu menandakan bahawa dia juga seorang yang sukar untuk berubah. Maknanya dia lebih suka mengekalkan personaliti dirinya yang sedia ada sejak dulu. Sebaliknya jika tulisannya sering berubah-ubah, bermakna dia sentiasa mengalami pembentukan dan pembangunan personaliti dirinya malah dia juga bersikap individual. Dari segi membuat sebarang keputusan, orang yang tulisannya tidak berubah sejak dulu lagi lebih tetap pendirian dan lebih tegas. Manakala mereka yang sering berubah corak tulisan mereka dikatakan lebih mudah untuk berubah fikiran. Bukan bermaksud mereka ini tidak berpendirian langsung tapi keputusan mereka itu masih boleh dipengaruhi oleh orang lain.
[Kecondongan tulisan]
Tegak – Sekiranya tulisannya itu tegak saja bermakna dia seorang yang rajin, bertanggungjawab, pandai bergaul dengan orang lain dan sikapnya amat menyenangkan. Dia juga mampu membuat keputusan dengan wajar dan tepat.
Condong ke kanan – Orangnya bersikap terbuka sama ada dalam pergaulan biasa atau hubungan cinta. Namun dia ini juga sentiasa memerlukan bantuan dan tunjuk ajar daripada orang lain dalam apa juga yang dilakukannya. Dalam erti kata lain, mereka ini kurang yakin dengan tindakan yang diambil dan memerlukan pendapat dan pandangan orang lain untuk menyakinkan diri mereka sendiri. Mereka juga mudah ditimpa perasaan cepat bosan jadi sebab itu cukup pantang kalau mereka kena tunggu lama!
Condong ke kiri – Dia ini seorang yang sensitif walaupun mungkin dari segi luaran nampak dia ini seolah-olah tak kisah sangat. Selain itu, dia juga seorang yang amat berhati-hati dalam apa juga yang dilakukannya kerana dia tidak mahu timbulnya sebarang penyesalan di kemudian hari nanti. Walau bagaimanapun jangan tak tahu, mereka ini seorang yang cukup setia kepada orang yang dicintainya! Cayalah!

[Saiz tulisan]Besar – Ini menandakan dia seorang yang kurang matang namun dia inginkan orang lain mengikut caranya. Sebab itu mungkin akan timbulnya perselisihan dengan orang sekeliling. Bahkan dia juga amat gembira jika ada orang yang memandang tinggi terhadap keupayaan dirinya.
Kecil – Bentuk tulisan kecil ini menandakan dia seorang yang berfikiran jauh dan bersikap akademik. Selain itu dia juga sebenarnya seorang yang sensitif dan mudah tersentuh jiwanya.
Semakin lama semakin besar – Jika dilihat, mulanya saiz tulisannya taklah besar sangat tapi semakin banyak dia menulis, saiznya bertambah besar. Ini menandakan dia seorang yang berfikiran terbuka tetapi agak kurang berhati hati dalam tindakannya.
Semakin kecil – Ha.. ini pula membawa maksud bahawa dia seorang yang cukup berhati hati tetapi suka menyimpan rahsia. Tapi awas, dia mungkin sanggup berbohong untuk menutup kesalahan dirinya. Kata orang, bohong sunat!
Bentuk tulisan]Lebar – Ia menandakan bahawa dia seorang yang aktif dan suka melibatkan diri dalam pelbagai persatuan dan pertubuhan. Selain itu dia juga gemar mengembara sambil bercuti. Tapi nampaknya dia ini kurang bijak dalam menjaga hati teman-teman.

Tulisan kurus – Ternyata dia akan melakukan perkara-perkara yang hanya digemarinya saja.
Tulisan bersegi empat – Otak matematik rupanya dia ni.

Tulisan bulat – Ini menandakan dia seorang yang suka bergaul dan penyayang.

Bersambung – Pemikirannya berdasarkan logik.

Bercerai cerai – Segala tindakannya lebih cenderung mengikut gerak hatinya saja!

hmm...yg ni dlu aku leh kongsi...so tgk la tlisan hmpa yg mna...hehehe..marilah mngenali diri masing2!!!

Saturday, 16 April 2011

PoMpUaN MeMaNg BeGiNiiiiii

                                           NaK KoNgSi SkEt La pSaI PmPuAn Niee...


Andai lelaki tahu..Apabila seorang perempuan jatuh cinta,lelaki itu tidak semestinya punya segalanya tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.

Andai lelaki tahu..Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata, itu bukan bermakna dia lemah, tetapi dia sedang mencari kekuatan untuk terus tabah menyintai lelaki itu.

Andai lelaki tahu..Apabila seorang perempuan marah, memang dia tidak mampu mengawal perasaannya tapi percayalah, itulah maknanya dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu. Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh. Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang, semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan bercakap banyak, dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas, tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.

Andain lelaki tahu..Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah, itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya, tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik, bukan untuk dirinya, tetapi untuk masa depan anda.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda, bukan bermakna dia tidak sayang..tetapi dia terlalu sayangkan anda dan masih mengangap anda anak kecil yang masih memerlukan sepenuh perhatian. Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya, anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi. Naluri keibuannya sangat kuat. Dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan merajuk, jangan kata dia mengada-ngada. Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit atau hadiah sedozen, tetapi cukup dengan perhatian yang boleh buat perempuan rasa dihargai.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’, itu tidak bermaksud dia tidak menyintai tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya, bukan hanya hadir dari kata-kata tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan kata dia rindu sama kamu, dia benar-benar maksudkannya. Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu, jangan percaya kata-katanya kerana dia hanya mahu menguji kamu. Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya. Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya. Selagi dia dengan kamu, percayalah, walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.

Andai lelaki tahu..Apabila perempuan berkata, “tolong tinggalkan saya!”, dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya. Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja. Apabila dia kembali tenang, percayalah dia akan mencari anda semula. Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda. Perempuan sukar untuk mengawal perasaan. Dia terlalu emosional. Tapi dialah yang paling menyayangi anda dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda.

Andai lelaki tahu..Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu dengan perbezaan yang tersendiri. Tetapi sekiranya mereka saling memahami, mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan . Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali. Di sebalik air matanya, tersimpan seribu satu kekuatan yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya. Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah tapi dia punya kekuatan tersendiri yang bisa menggoncang dunia dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya.

                 TENGOK KWAN2 AKU NI HEPPI JA DGN EHEM2 DEPA!!! NGEE~~

Yang ni aku x pasti lor kapel ke x!!! heheh

Keluang man (krisya original song)

RINDU 1/2 MATI!!!

                                               RINDU SETENGAH MATI!!!!!!

                                         
                                            
Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi...
menemaniku saat gundah..

berat hidup ini tanpa dirimu..
ku hanya mencintai kamu...
ku hanya memiliki kamu...

Reff:
aku rindu setengah mati kepadamu...
sungguh ku ingin kau tahu....
aku rindu setengah mati...

meski tlah lama kita tak bertemu..
ku slalu memimpikan kamu...
ku tak bisa hidup tanpamu....





AKU RINDU I/2 KEPADAMU!!!! RINDUNYA TIME MUDA2 DLU...RINDU3..bla3...bla3...

Friday, 15 April 2011

KaWaN-KaWaN aKu TiMe Mude-MudE..